woensdag 2 mei 2007

takenverdeling

Ik stel voor dat iedereen via de editknop zelf de taken invult die hij/zij graag zou willen doen.
(als het al is ingevult kan je er nog altijd je naam bij zetten hé, we zullen er dan wel uitkomen wie wat doet--> in de comments voor die discussie)

-regie (leiding scenes filmen): Jeroen
-productie (technische installatie + materiaal): Roel
-art director (projectieshow leiding):
-PR (vliegende reporter): Jeffrey

-camera voor reportages: Febe
-hulp regie bij scenes filmen:

8 opmerkingen:

Jeffrey zei

ik wil eventueel ook camera voor de reporter doen of hulp voor de regie.

Febe Callebaut zei

Blijkbaar maak ik nog steeds geen deel uit van de blog want een nieuwe post aanmaken of "de editknop" werkt allemaal niet bij mij. Daarom plaats ik het wel in een comment. Ik ben wel geinteresseert in alle taken maar ik zou het liefste toch de camera doen voor de reportage.

Febe Callebaut zei

of hulp voor de regie

Pepe zei

Denken we ook nog aan de multicam? Ik denk mits de nodige voorbereiding dat dit wel moet lukken. Enkel eens nadenken over de inhoud. Maar de groep van Thomas was misschien geïnteresseerd in samenwerking.
Ik zou sowieso de regie willen doen. Ik moet dus de nagespeelde scènes in goede banen leiden? Of kun je me iets preciezer uitleggen wat er dan precies moet geregisseerd worden?

Jeffrey zei

ik denk dat de multicamshow zelf een beetje overbodig zal zijn.. opteren voor een show met projectie + presentator is volgens mij een betere keuze. Maar dat is nog altijd voor discussie vatbaar hé. We mogen het onszelf gewoon niet te moeilijk maken, we zijn maar met 6.

Regie is hier idd de leiding van de nagspeelde scenes

Roel zei

Ik wil met alles wel meewerken... maar als ik een functie moet kiezen, die nog niet genomen is hehe, dan kies ik voor de productie (technische installatie+materiaal)

Anoniem zei

Misschien kunnen jullie voor het multicamera onderdeel samenwerken met de groep van Wouter en Jens, en met onze groep, zodat alles elkaar wat kan overkoepelen en we allemaal wat efficiënter te werk kunnen gaan.

De "kunst" groep dacht, als ik het goed heb, ook een multicameraopstelling te gebruiken of tenminste toch iets wat er eventueel op zou kunnen lijken, dus misschien valt daar iets mee te doen? Wij staan uiteraard ook open voor suggesties. Feit is wel dat er snel (alsook goed) werk van dient gemaakt te worden.

K zei

ik wil de hulp bij de regie wel doen.